خبرهای داغ:
سهرابی بیدار خبر داد

 آماده‌باش بیش از ۷۷۰ نفر نیروی عملیاتی برای تأمین برق دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در همدان

همدان-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از آماده‌باش ۷۷۱  نفر نیرو در قالب ۲۰۷ اکیپ عملیاتی برای تأمین برق دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۱۶۳۴
|
۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، علی سهرابی بیدار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دور اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با حضور فعال نیرو‌های عملیاتی و کارکنان این شرکت بدون هیچ مشکلی در تأمین برق برگزار شد و با تشکیل مستمر کمیته راهبری پایداری تامین برق، برنامه‌ریزی لازم برای دور دوم انتخابات نیز انجام شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تمام واحد‌های تابعه گفت: بازدید و تعمیرات خطوط ۲۰ کیلوولت و تأمین کننده برق شهر‌ها و روستا‌ها و همچنین سرویس و نگهداری ترانسفورماتور‌های تأمین کننده برق مراکز انتخاباتی و سرویس روشنایی معابر از جمله اقداماتی است که در واحد‌های اجرایی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: تأمین برق مراکز تجمیع آرا و حوزه‌های انتخابیه اصلی در سطح استان نیز به صورت دوسو تغذیه و یا از طریق ژنراتور‌های اضطراری صورت گرفته است.

وی از حضور و استقرار اکیپ‌های عملیاتی در نقاط مانور و حوزه‌های اخذ رأی برای اقدام در حوادث احتمالی خبر داد و گفت: در روز انتخابات ۵۳۱ نفر نیروی فنی و عملیاتی در قالب ۲۰۷ اکیپ، ۲۴۰ نفر پرسنل پشتیبانی و نظارتی و ۲۷۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین برای تأمین برق انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان فعال و آماده‌باش هستند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار